måndag, september 08, 2008

Dagens jobbskörd & Askas Training Camp

Ett tungt, tjockt band har placerat sig över min panna. Huvudet känns som bomull, eller någonting kletigt. Mina muskler värker. Det känns som om jag är på väg att bli sjuk. Men det vore ju dumt eftersom jag börjar på nytt jobb imorgon. Och dessutom har viktig grej på fredag...

Har trots min illasinnade värk faktiskt gjort någonting produktivt denna dag: har sökt två jobb på Försäkringskassan i lund, det ena som personlig handläggare sjukförsäkringsärenden, det andra som personlig handläggare för handikappärenden. Det var dagens jobbskörd. Nu ska jag äta sen lunch och sedan läsa litet bok.

För att roa er litet medan jag slöar kan jag ju lägga upp en liten kattvideo. Enjoy!

2 kommentarer:

Anonym sa...

CRAZY CAT TRAINING LADY!!!! :P

Fia sa...

Oh yeah.. That's right! Snart tränar jag henne att steppa...