onsdag, september 10, 2008

Paperwork

Dagen startades med en genomgång av rutiner då kunden till företaget kom till inspektion. Det flöt på tills det kom fram till en viss punkt, och eftersom det är viktigt att hela processen skall ske enligt fastställda normer så var det tvunget att omarbetas en hel del. Jag gjorde en alldeles strålande insats och fick många tummar upp och godkännande nickar, så jag är nöjd. När inspektionen var över halv ett sa dock vår arbetsledare, "Ja då finns det inget mer arbete för er idag så ni kan gå hem." "Jaaahaaa", tyckte jag. Vi gick ju hem tidigt igår också. Jag har skrivit på med tanke att detta skall vara ett heltidsjobb, och nu börjar de skicka hem oss tidigare. Jag hoppas sannerligen detta inte visar sig vara en återkommande grej. Jag vill ha ett heltidsarbete, jag behöver PENGAR!

Ytterligare papper hanterades då jag kom hem och fick se att CSN sänkt mitt årsbelopp, men att AEA beslutat sig för att det beslut som skickat mig tidigare är felaktigt. Skitkul! (Not). Har fortfarande inte kunnat räkna ut exakt vad de menar, för det står olika ersättningsperioder och olika summor på besluten. Jag måste nog ringa upp och gorma litet på dem. Men summan av kardemumman är: inte lika mycket pengar till mig som väntat.

/F out

2 kommentarer:

Chic Fatale sa...

I challange you!

Fia sa...

I will not be challanged! =)