tisdag, september 23, 2008

Så mycket kosing som möjligt

Måste klargöra att jag inte äger dessa filmer (även om det lät som det). Planerar att hyra dem någonstans, på något sätt. Jag tycker det är kul att hyra filmer, speciellt nu när man får en vecka på sig att se dem. Då kan jag hyra massor med serier och glo på dem med. Jag ska hyra aaaaallt, alllt, allt i hela vääärlden! Mouahaha... Osv.

Jobbade heltid idag med (tjohej), och hoppas att det fortsätter så hela veckan. Behöver alla tider jag kan få, så jag kan få så mycket pengar som möjligt, så jag kan betala tillbaka alla lån, så jag kan betala för resan hem över jul och nyår, så jag kan köpa mig någonting (men först betala tillbaka), så jag kan hyra filmer (när jag har en dvd).

Nu är det snart middag! (Eller kvällsmat som det heter här i Trelleborg.. middagen är ju mitt på dagen, istället för lunch. Ganska vettigt men ändå helt fel..)
/F out

5 kommentarer:

Chic Fatale sa...

Menmen, när äter ni lunch då? Jag antar att ni äter frukost för det sägs vara det viktigaste målet, sen så ska man ju äta mellanmål så det är ju inte lunch. Om då lunch är middag, såååå... Mia konfundersam... No lunch, slut?

Fia sa...

lunch ÄR middag.. =)

Anonym sa...

frukost, middag (mitt på dagen, kvällsmål.. hur jävla svårt kan det vara?

Fia sa...

Inte så värst, bara onaturligt.. =)

Anonym sa...

jorå... det e sant... som bakki och plättar istället för pankakor. För att inte tala om att kranen läker... bah!