fredag, september 05, 2008

Checklista

Dagens prestation:
  • Möte på AF - check
  • Pasta Carbonara med blomkål - check
  • Kontraktskrivning på StudentConsulting - check
  • Fixa ledigt så jag kan gå på speed-dating med Lundalogik - check
  • Kasta tvätt i tvättmaskin - check
  • Vänta på att sambo ska bli klar i WoW så vi kan gå ut och äta - check
  • Läsa färdigt Naomi Novik - Svartkrut och Eld - ...

Efter mötet på AF fick jag fler som rådde mig att gå på speeddatingen så jag beslutat mig för att - trots min sambos expertrådgivning (han kanske inte är så expert i alla fall?) - gå på den. Ska bli spännande!

/Fia over and out

4 kommentarer:

Martina sa...

Du har verkligen blivit hooked på blomkål =).

Fia sa...

Hehe... jå =)

Anonym sa...

Hälsningar från en Västerbottning som flyttade ner till Skåne i maj.

Fia sa...

Hej hej, vad tycker du om skåne hittills?