onsdag, juli 25, 2007

Payday!

"Tonight is the night.." *spexar loss* ...som jag ska gå på bio...

Inatt hade jag en stressdröm om att jag tappat bort en flygbiljett och en biobiljett, så innan jag hann vakna på riktigt var jag i full gång att leta reda på det som jag tappat i drömmen. Snacka om stress! Vidare så drömde jag att jag var på väg till en sittning i Umeå (som låg i USA) men för att ta mig dit var jag tvungen springa över hela Umeå stad och försöka få hjälp utav några amerikaner för att få vägbeskrivning. Also, vi råkade hoppa på deras husvagn och då gick den sönder, så sen låtsades vi vara amerikaner som försökte sälja dem Piteåtidningen. Jag tycker litet synd om dem så här i efterhand, de var ju svenskättlingar och ville verkligen ha PT. Dumma dröm-jag.

Nu ska jag äta frukost och cykla till jobbet. Åttatimmars pass idag med, men det ska nog gå bra. Bara min nacke inte gör så jäkla ont... *gmork*


Ps. Hittade den här länken på aftonbladet som tipsar om aktiviteter på regniga dagar. Där fick jag faktiskt en hel del idéer, allt utom städning och hoppa hopprep låter jättekul. Nu behöver jag bara hjälp att styra upp något en regnig dag.. =)

/Fia over and out

Inga kommentarer: