tisdag, juli 10, 2007

Biobesök och shoppinglistor

Boy, har denna sommar varit fattig på nyhetsfronten eller vad!? Jag lever fortfarande, ifall ni undrar. Är just nu fjärde veckan in i arbetet, det innebär fem veckor kvar. Min cykel har på ett mirakulöst sätt tagit sig hem och blivit lagad *jäääj* och imorgon kan jag alltså stiga upp lagom innan jag börjar och cykla in alldeles själv till jobbet.

Men nog om jobb, det är så tråkigt att tala om. Har börjat om att läsa och nu snart tagit mig igenom den tredje harry potterboken. Ska försöka hinna med den fjärde och femte innan jag ser fenixordern på bio, men det är tveksamt om jag klarar det. Innan det blir Harry Potter på bio så blir det dock Transformers. Det är bestämt att vi ska gå å se den på Tompas födelsedag, föreställningen som går klockan 18 blir det. Så alla andra som vill gratta Tompa och se bio kan ju ta sig in och se den med oss!

För övrigt så är jag grymt less på regn, och sugen på att rosta solrosfrön. Vill göra den där mixen som Liza skrev om. Funderar på att gå å handla någon dag efter jobbet och köpa lite nötter (tar gärna emot förslag om innehåll i mixen) och så vill jag pröva sötpotatis... och så måste jag köpa blåbär och göra en ny kaka...

Hmm börjar bli en inköpslista här.. =)

Nej, om man skulle ta och försvinna in i fantasins värld ett tag till...

/Fia out

Inga kommentarer: