torsdag, juli 19, 2007

Frustrerad!

Nu har jag suttit och glott på de tre första avsnitten av Förhäxad. Serien är faktiskt riktigt bra ända från början, till skillnad från en del andra serier som man måste ge någon säsong innan de kommer igång. I ett kort ögonblick trodde jag att jag hittat en sommarserie att glo på medan de andra serierna har uppehåll, men nu går det inte att hitta några fler avsnitt förrutom av säsong åtta. Frustrerande! (Om någon av er sitter med några avsnitt på datorn får ni gärna höra av er..!)

In the meantime... så får jag helt enkelt ta och läsa lite Harry Potter...

/Fia out

3 kommentarer:

Minellie sa...

Har inga avsnitt av förhäxadpåmin dator i alla fall,sorry...

Men, för att minska din förvirring; Jag börjar jobba kl 17 alla dagar i veckan fram till nån gång i mitten av augusti... Undantaget lördagar då jag inte jobbar alls =)

Fia sa...

Oki, så om jag och Tommy kommer förbi efter lunch på söndag.. passar det med dig?

Minellie sa...

funkis=)