torsdag, juli 12, 2007

Förväntansfull

Nu har jag bara en arbetsdag kvar denna vecka sen har jag helg (wohoo!). Jag är redan jättepeppad för vi har planerat in en tripp till hägnan, sen så kommer det säkert hända massor med andra roliga saker. Men inte nog med det, på måndagkväll kommer ma&pa och hämtar upp mig och Tompa och bjuder ut oss på middag för att fira Tompas födelsedag. De passar på att göra detta på måndag redan eftersom de ändå skulle till kallax klockan 22 och hämta min moster med flyget, så det blir två flugor i en smäll. Och jag vet redan vad Tompa ska få, å jag vet att han kommer tycka om det.. =)

Sen så blir det ju tisdag, och då ska vi fira Tommys födelsedag på riktigt genom att gå på bio och se... *trumvirvel* ... det som vi alla väntat i över ett år på.... *trumvirvlar litet mer*... det oslagbara... TRANSFORMERS! (*gör vågen*)

Så nu har jag helt plötsligt massor med saker att se fram emot, vilket tar bort känslan av missnöjdhet som infann sig då jag idag försökte handla och fick "medges ej". Sablarns doktorsräkningar och mediciner, hade ju glömt att räkna in det i ekvationen. Men med ett snabbt samtal till pappsen så fick jag ett litet lån, så nu lever jag efter principen "pappa betalar". *fjollig* =)

Nu ska jag ta och krypa upp i soffan med en kopp jordgubbste och läsa ut Harry Potter and the prisoner from Azkaban. Undrar hur den slutar... =)

/Fia over and out

4 kommentarer:

Anonym sa...

Seen it...
read it...

ja transformers på första och Azkaban på andra.. har iof sett den med, men det räknas inte just nu... =)

Fia sa...

Ooh har du vart å sett den redan? var den bra? =)

Sooz sa...

När ska ni till Hägnan? Vi tänkte också åka så vi kanske syns där?

Fia sa...

Vi har inte bestämt någon tid... när ska ni in? Jag hoppas det inte regnar, för isåfall är det nog inte så trevligt....