tisdag, juli 24, 2007

På tal om brödrost...

Imorgon är det den 24:e. En ganska tråkig dag. Men sen är det den 25:e. Då öppnar sig himmelriket och änglakören sjunger "haaaaaaaaaaleluuja, halleluja, halleluja!". Då får jag nämligen lön. Samma dag ska jag gå på bio och se Harry Potter och Fenixordern. *Jag ska gå å se Harry Potter, tjoho tjohej!* *does the dance of joy*


(Måste bara läsa ut fjärde boken någon gång. Inte för att det gör nånting att den inte är färdigläst. Jag vet ju redan hur den slutar, isch. Men så jag kan börja läsa den femte....)

För övrigt så har jag idag suttit med min feng shui-bok och gjort en Pakua över lägenheten. Hade glömt bort hur kul det är med denna österländsk filosofi/inredningsguide. Jag kom under denna eftermiddag fram till, i och med att jag just gjort ett (väldigt trovärdigt) test som visat att jag *är* Liv Tyler, att jag nog borde embrace:a min inre mystiker. Inre mystiker? kanske ni undrar. För att förklara så enkelt som möjligt... Inuti mig bor det en liten mystiker vilket är litet av en new age/fantasy/"believer". Till detta kan också adderas att jag spenderade åren mellan 11-15 med att tråna efter David Duchovny och tro på att sanningen finns där ute.

(På tal om X-files så har jag hört att de ska göra ytterligare en film. *jublar länge och högt, men faktiskt inte bara på grund av Duchovny utan för att serien hade ett riktigt kasst slut och jag KRÄVER closure!*)

Hmm, detta blev ett riktigt flummigt inlägg. Men också är jag ju ett stort flummo in real life.

/Fia over and out

Inga kommentarer: