lördag, oktober 18, 2008

Norrlandsresan klar

Nu, mina goda vänner, är min resa till norrland äntligen bokad! Den 21 december 19.00 står jag återigen på norrländsk mark... och skall vara kvar på norrländsk mark ända till den 5 januari. Hela 16 dagar... det är en halv månad det, eller hela 384 timmar. Om jag nu får fortsätta på Logica så hoppas jag verkligen att de har överseende med denna långa semester... (speciellt med tanke på att jag även är borta den första veckan i december då jag åker på solsemester till Gran Canaria med familjen...) Men faktum är att jag inte bryr mig. I slutet på december har jag inte varit hemma på nio månader, och det är nio månader för länge i mitt tycke...


Åååh vad det skall bli kul! Än så länge har jag planerat att:
  • pynta granen
  • spela familjespel
  • äta massor med mat
  • fira nyår i Luleå (förhoppningsvis med hela gänget)
  • se på buffy
  • dricka kaffe
  • spela mulle
  • gå å fika på takeaway (eller dyligt, martina får bestämma)

OCH FRÄMST AV ALLT: RULLA RUNT I SNÖN SOM EN TOK!!

Sist av allt vill jag bara tillägna er alla i Norrland en väldigt speciell låt: Amy McDonald - Caledonia

Byt ut Caledonia med Norrbotten så blir det perfekt... ;)

/F over and out

2 kommentarer:

Sooz sa...

Det är bara att hoppas att det kommit nån snö tills dess då :) *håller tummarna*

Fia sa...

Ja, något annat vore ju out of the ordinary... =)