söndag, oktober 12, 2008

Höst i Skåne


I helgen så var I här. Vi åkte in till Malmö och strosade runt, åkte hem och korkade upp ett par öl och hade det jättetrevligt. Innan I kom gick jag ut med kameran och tog litet bilder av den vackra hösten... Som ni ser så är gräsmattan fortfarande helt grön och kommer antagligen vara det hela året om. Träden har äntligen fått de vackra guldiga-röda tonerna och jag fullkomligt älskar att gå ut och ta promenader i den klara höstluften. Det är nästan lika perfekt som i Gilmore Girls-introt!













Sen tog jag litet bilder av olika bitar från Malmö som jag tycker om... (Observera att det finns ett Stuk här med!)















Sist av allt så hittade jag en jättefin och billig fågelbur på Bolagret som jag är sugen på att köpa... Nu kanske ni undrar vad jag ska med en sån till... man kan ha en blomma där i eller ett ljus, så blir det jättefint!







Inga kommentarer: