onsdag, oktober 15, 2008

Regn och rusk och nördigheter

Kall och regnig kväll i Skåne. Jag sitter i kallt ett kontor och trycker mig mot elementet här bredvid för att få litet värme...

På jobbet går det framåt, jag börjar lära känna dem i scanningen och de är riktigt trevliga. Har fått ett erbjudande om kaffe på stan av en tjej i sorteringen (min första vän i Malmö - jäj!) men hon har tyvärr inte jobbat något denna vecka så vi får nog ta det litet senare när det är mer fullt upp på jobbet... Jag tror hon och jag kommer bli bra vänner, jag frågade henne litet snabbt om intressen och guess what... hon älskar Buffy, WoW och japansk animé. Meganörd med andra ord, och det är bra, för Fia gillar nördar... =)

Just nu är jag rätt så nöjd över livet, förutom att jag aldrig kommer mig hem i tid för att lämna tillbaka en biblioteksbok som jag har haft för länge, och för att hämta upp Stephenie Meyers bok... frustrerande! Dessutom har jag ett brev som skall till försäkringskassan, som först måste göra ett stopp förbi AF. Har dock insett att jag aldrig kommer vara hemma i tid så jag lämnar den på lådan till min handläggare och så skickar hon in den istället.

Nu är det dags för Vänner,
Fia out

Inga kommentarer: