tisdag, oktober 28, 2008

To do-list

Denna vecka har jag föresten ett speckat schema! Jag har sammanfattat det i en to do-lista:


  • Lämna tillbaka böcker (check)
  • Låna nya böcker (check)
  • Läsa ut Nora Roberts - Nyckeln till ljuset (check)
  • Kolla om busskortet kommit in (check)
  • Lämna switch hos J (check)
  • Köpa nytt busskort (check)
  • Köpa Goda omen på Sci-fi bokhandeln (check)
  • Köpa 15 m nätverkskabel
  • Köpa två större krukor (check)
  • Plantera om blommor (check)
  • Köpa vit träfärg
  • Slipa och måla om hyllan i köket + toalettrullehållaren
  • Byta klockbatterier på Ur & Penn (check)
  • Städa lägenheten (check)
  • Städa balkong (check)
  • Köpa pall
  • Läsa ut Nora Roberts - Nyckeln till sanningen (check)
  • Läsa ut Nora Roberts - Nyckeln till mod (check)

Fick just en idé om att lägga upp min todo-list som länk på bloggen så jag enklare kan ha koll på och beta av det som jag behöver beta av...

2 kommentarer:

Karin sa...

Vi ska till Goa i Indien

Fia sa...

åhå det låter ju jättetrevligt! =)