måndag, oktober 13, 2008

Återställning

Nu har min dator blivit opererad på. Efter att ha bytt ut mitt grafikkort mot ett gammalt så verkar datorn fungera bra, hoppas det håller i sig.

För övrigt så har jag varit otroligt trött och illamående på jobbet idag, antagligen tärde den där öldrickarkvällen mer på mig än jag trodde... Men nu har kroppen återställt sig och jag mår äntligen bra. Imorgon har jag dessutom sovmorgon eftersom det inte finns så mycket att göra på jobbet. Då skall jag sova länge (ända till åtta) och fixa litet grejer som fått vänta denna vecka eftersom jag jobbat heltid...

/F out

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men herregud :)... sökte efter blogg recensioner av "hans majestäts drake" och kunde knappt tro mina ögon när jag insåg att jag känner tjejen på bilden :) Fia, min vän, hoppas allt är väl med dej. Hälsa T från mej. Kramar, A (din gamla klasskompis från LTU)

Fia sa...

Hej hej, jag gissar att det är A som i Ana? =)