lördag, oktober 11, 2008

It's ALIIIVE!

Min egen dator, a.k.a. saken som skjuter blixtar då man försöker slå igång den, fungerar igen! TJOHOOO!

Grejen var att nätaggregatet hade lagt av och idag kom I och hälsade på och med sig hade han ett nytt nätagg. Jag säger det igen: TJOHOOO!!!

Inget mer tröskverk när datorn startar, inget mer väntande pga att datorn måste tänka i hundra år, nu har jag min high tech blingblingdator med glasfront som lyser blått och rött. Och det bästa är: Nu har jag mitt Livsverk tillbaka. Snart kan jag färdigställa bok nummer ett och förhoppningsvis få den utgiven...

För att fira (iaf är det därför jag gör det) har vi öppnat en öl. I har tagit med sig en virre med, och skulle det krisa har vi även en flaska rödvin (men det tror jag inte behövs...)

Återkommer imorgon med huvudvärk.
/Fia over and out

PS: TJOHOOOOOOOOO!!!!!!!!

3 kommentarer:

Minellie sa...

GOMORRON!!! *skriker så att det hörs genom baksmällan*

Tack för trevligt samtal igår! Kul att ni kommer ihåg oss!! verkar som om det blev en kul kväll hos er. Mitt bakdäck såg dock lite platt ut så jag valde att sova istället för att komma förbi (trots mycket frestande erbjudande), kanske nästa gång...

Fia sa...

Eeek inte så högt.. *Bakis* =)
Klart vi kommer ihåg er! Vi har flyttat 160 mil, inte blivit senildementa ;) Det var jättekul att snackas vid, det var ju otroligt länge sedan... vem var det som vann i pokern btw? =)

Minellie sa...

Me of course ;)