onsdag, oktober 08, 2008

Ännu en dag på jobbet....

Åh vad jag har jobbat denna vecka - och den är inte ens slut ännu..! Idag har jag suttit i scanningsrummet a.k.a. the vip-room. Scanningspersonalen är rätt trevliga, de består av en yngre kille (som bara snackar invandrarsvenska och dessutom verkar ha en släng av damp), en lugnare kille som är jättegentlemannaaktig (öppnar dörrar, bär lådor åt mig, etc) och en cool-lugn kvinna som har bra humor. De har gjort en stor grej om att jag är från norrland och idag blev jag kallad för "norrländsk dynamit" - snacka om att jag går hem här i Skåne!

Inför en planerad bokträff har jag just nu öppnat Tawni O'dell - Avvägar, och från första sidan sög boken tag i mig vilket nästan resulterade i att jag missade min hållplats. Skall nog sträckläsa boken ikväll och imorgon (eftersom den skall lämnas tillbaks idag egentligen). Ni får höra om resultatet på min bokblogg. Men först efter bokträffen den 23:e förstås!
/F over and out

Inga kommentarer: