tisdag, oktober 16, 2007

Who's hot and who's not


Nu är det dags att utbilda folket i good looks. Här kommer min snygg och ful-lista. Ni kan hålla med mig eller tycka vad än ni vill. Men innerst inne vet ni att jag har rätt... =)

1. Karl Urban. Bara världens snyggaste man. Med filmer som De Två Tornen, Konungens återkomst, Bourne Supremacy, Pathfinder visar han upp en ruggedly manly sida som jag bara älskar. Är nog litet kär i honom, Tuffse får ursäkta. =)

2. Ewan McGregor. Mannen med den eviga glimten i ögonen. Han verkar vara så underbart snäll, positiv och romantisk. Och så är han en oootroligt bra skådis och sångare (Moulin Rouge). Skulle han komma hit och fria till mig skulle jag inte tveka en sekund!!

3. Kate Beckinsale Om jag fick byta liv med någon skulle det antagligen vara denna kvinna. Inte bara är hon otroligt snygg, hon har även gjort allt från Emma, till Underworld och är en av de bästa skådespelerskorna jag vet.

Nu är det dags att lämna snygginglistan och gå vidare till en annan lista, av lite fulare slag. Det finns en del människor här i världen som definitivt stör mig på olika sätt. Det kan vara något i deras utseende, något i deras sätt, eller något i deras personlighet. Eller allting tillsammans. Kanske är det taskigt av mig, kanske är jag bara avundsjuk. Men jag är nog inte ensam om att tycka att dessa människor förtjänar att vara på en ful-lista. För att vara skonsam mot mina läsare har jag valt att inte publicera deras bilder. =)




1. Ellen Pompeo, Meredith Grey i Greys Anatomy. Jag störs inte bara av hennes veliga rollfigur som verkar helt från vettet, utan även av hennes utseende. Hon verkar vara ständigt hög, eller drogad, eller full. Något åt det hållet i alla fall.

2. David Caruso, P.g.a. hans töntiga avslutningar och hans solglasögon har han funnit sin väg in i min hatlista. Störande!

3. Patricia Arquette, medium-stjärnan som också verkar vara smått rubbad. Hon ger mig rysningar...



Nu vet ni vilka som är snygga och inte... (Som ni säkert förstår vid det här laget har inte mycket hänt på min front, vilket får mig att skriva underliga bloggar som denna..)



/Fia over and out

Inga kommentarer: