måndag, oktober 01, 2007

Oktober börjar ju bra!

Tänka sig att det blev ju någonting bra av denna dagen ändå! Jag har...

*jobbat
*fått ett till arbetspass imorgon
*vart på basinfo
*lämnat in meritförteckning till af
*lämnat in T:s papper för att få kursintyg
*lämnat in mina papper på att jag är godkänd på min avslutande kurs
*cyklat kors och tvärs över stan och campus
*spelat mulle på kåren
*glömt att hämta mitt arbetsintyg därifrån

Jag som trodde dagen var förstörd... INTE då. Nu ska jag ansöka om examensbevis!

/F over and out

6 kommentarer:

Nina sa...

wow, vad du är effektiv! jag har bara slöat, läst nora roberts och lyckats skjuta upp min jätteviktiga komplettering en dag till...

Fia sa...

Ah. Du ska inte skjuta upp för mycket, kom ihåg, det här är ditt enda liv! =)

Martina sa...

Man ska inte heller stressa runt alltför mycket, det här är ditt enda liv...

Fia sa...

Men om man ingenting gör så händer ingenting med ens liv....

Martina sa...

Och vad har man för glädje av att ens liv är välfyllt när man blir utbränd vid 30?

Fia sa...

Vem pratar om att bränna ut sig? Jag pratar bara om att man inte skall göra absolut ingenting, för det är inte bra. Det är inte bra att bränna ut sig heller, men jag tror inte någon som vi känner är inom riskzonen för det...