måndag, oktober 22, 2007

När du har bestämt dig...

För att stiga upp, gör det då. Ligg inte kvar i sängen och blunda, då somnar du bara. Det gjorde jag. Men jag vaknade i alla fall halv elva. Då satte jag mig och skrev två ansökningsbrev, ett som jag mailat iväg och ett som jag ska gå iväg och posta. Så grymt slö man blir då man inte har mycket som händer i livet.

Funderar faktiskt på att gå och sätta mig på biblioteket med en termos kaffe och skriva på mitt livs mästerverk... Någon som vill följa med?

/Fia out

3 kommentarer:

Minellie sa...

Eftersom jag håller på at bli galen av att bara gå o vänta på bättre tider (o vissa telefonsamtal) skulle jag gärna kunna tänka mig ett par dagar i biblioteket framöver...

Jag är ledig fram till 17 alla dagar denna vecka! dock med viss motionstid inplanerad.
Give me a call =)

Fia sa...

Superduper! Jag blev just bortlovad till kaff' å mull' på kåren, men vad sägs om att vi tar oss till biblioteket imorgon? Går för övrigt bra med vilket bibliotek som helst, du får bestämma! (Men ifall vi vill träffa M så är hon inte på stora bibblan imorgon utan ute med bokbussen) =)

Anonym sa...

Yoyo!! You are so beautiful, no matter what they say... =) Hugs and spanks.