onsdag, oktober 17, 2007

Jakten på metallic

Idag har jag hjälpt Erika och Linnea i jakten på metallic. Det gick inte så bra, men vi hade roligt under tiden. Sen så blev det middag på waldorf, jag älskar verkligen den restaurangen. Skön atmosfär, dämpad belysning och inte så mycket sorl. Åt grillad biff med rödlöksröra och pommes, och det var uuuunderbart gott. Sen blev det hem och käka glass, nyttiga chips och se film. Allt som allt, en mycket trevlig dag. För övrigt så togs lite bilder (som jag hoppas hittar sin väg till min dator någon dag), och ifall jag får tillstånd av mina två vänner kanske jag publicerar någon av dem. De är jättevackra. Jag LOVAR.

Mouahaha.

/Fia over and out

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!! Ville bara skriva och tacka för en superrolig dag med dig och Tommy igår. Det är alltid lika kul då vi träffas. C u förhoppningsvis nästa torsdag. Då kommer du att få se mig i en ny skepnad (partysminkad pingla) haha.. ha d gött! Loves from Linnea

Martina sa...

"Nyttiga" chips? =)

Fia sa...

Linnea: Tack detsamma gumman! Ska bli intressant att se hur de sminkar dig på torsdag, hoppas bara att jag inte jobbar! =)

M: De där chipsen med mindre fett är faktiskt riktigt goda.. sen så finns det andra snacks som heter Minimal och är jättegoda.. Tommy tyckte till och med om dem!