onsdag, oktober 10, 2007

Off with her head!

Det är så jag känner det.

Jag har haft ont i nackmusklerna ett bra tag nu, och nacken är också knökig och knakig. Skulle behöva en rejäl massage och nackstöd, men T orkar aldrig massera (bara för att jag aldrig masserar tillbaka... kan ni tänka er så fräckt..?) så jag tror det är dags för mig att besöka någon massör. Måste vara världens billigaste och bästa, några tips?

Annars är det inte mycket att uppdatera. Inga samtal har kommit från jobbet, börjar tro att jag kommer få äta nudlar hela november månad. Eller äta upp mina sparpengar. Not good! Det kanske är deras taktik för att få mig att inte flytta iväg någonstans.. hmmm. Ingen panik än i alla fall!

/F out

2 kommentarer:

Anonym sa...

*Mummel, mummel* Det sägs inget om att jäklas med oskyldiga gamlingar. Bah!

Anonym sa...

Tja
I bottenvåningen i huset jag jobbar i finns en massör som är grymt bra, jag är i alla fall jättenöjd! Maila eller ring imorrn så kan du få numret