fredag, oktober 26, 2007

Helg!

Min pumpa är cuttad (tyvärr har jag ingen kamera men om jag hade skulle ni nog säga "nåååå"), den blev rätt så söt fast den bränns litet i locket, tror jag måste ha en större pumpa så det inte blir för varmt. Ska nog köpa mig en till och cutta litet mer för det var kul!
Utöver pumpa-cuttande har jag skrivit en jobbansökan, skrivit massor på min hemliga bok och... inte spelat varken mulle eller allan =/

Tuffse är på after-work, Mia i Ö-tå och övriga världen ödslig eller ser på tråkiga filmer. Men det gör faktiskt inte så mycket, för jag trivs av att sitta här i min ensamhet med mitt goda jordgubbste och min lysande pumpa. Tror det blir ett avsnitt av heroes, och eventuellt bones.

Pumpacuttaren out.

1 kommentar:

Anonym sa...

Rovdjuret inte tråkig! Mycket pang-pang och explosioner.