torsdag, oktober 25, 2007

Hösttröttheten...

...är över mig. Hjärnan mjuknar ihop till gele, ögonlocken väger 100 kg, alla rörelser är ansträngande. Jag har absolut noll energi och har haft det i snart en vecka. Det är inte kul.

Har försökt aktivera mig själv att gå ut och gå med min kära sambo, men ids inte. Blir ännu mer frustrerad av att se hur hurtig han är som springer, och hur hurtiga alla andra är som får så mycket gjort om dagarna. Själv håller jag på att förvandlas till en soffpotatis som äter chips och godis varje kväll, och det är en utveckling som jag inte gillar. Den MÅSTE brytas. Gärna utan någon större energisk satsning, eftersom det är dåligt på den fronten...

Men men. Får försöka fundera ut en lösning på detta problem senare, just nu måste jag skynda mig att göra mig iordning för jobbet.

/Fia over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

Känner igen mig i det du skriver.
Orkar inget heller. Mitt tips till dig är: Gå ut och gå vare sig du orkar eller inte, gärna medans det fortfarande är ljust. Annars blir det inte, för man hamnar bara i en ond circel där man orkar mindre och mindre.