lördag, oktober 20, 2007

Preppning för Jordens Undergång

Nu är Fia partyredo. Temat för sittningen är "Jordens undergång" därför har jag sminkat mig dramatiskt (fast i diskret dramatisk fia-style) och har på mig en svart tröja med dödskalle på under overallen... eftersom det är jordens undergång har jag och Mia kommit fram till att overallen är det bästa att ha. Med "Stor Tur" kanske overallens kemiska sammansättning klarar ett kärnvapen-anfall. Om inte, så dör vi i alla fall i det dyraste plagg vi någonsin ägt. Och det säger inte litet.. =)

Preppar med partymusik, har fastnat för Rihannas 'Umbrella' som jag så länge tyckte var askass. Nu sitter jag å diggar med på hennes "oh, oh, eh, eh" som om jag vore en svart rappare själv. Snacka om att vända kappan efter vinden! (Vilket praktiskt sett är bra att göra).

Till sist vill jag bara hälsa till min Tuffse:

Your arms are my castle,
Your heart is my sky,
They wipe away tears that I cry (I cry).
The good and the bad times,
We've been through them all,
You make me rise when I fall.

(Det var jäkligt gay, och dessutom cascada och därmed olagligt, men jag kunde inte hjälpa det, för det är ju så jag känner.)

Puss på er alla!
(Nej, jag har inte druckit något... än.)
/Fia out

Inga kommentarer: