måndag, mars 24, 2008

Tre veckor kvar...

OJ vad jag har glömt bort att blogga denna helg! Har varit upptagen med att äta god mat, dricka rödvin (yum yum), gå på Ikea och se på bra filmer. Jag fullkomligt älskade Oceans Thirteen (Oprah-skämten rockade!), vidare har jag sett Livet är underbart (oxå en av mina favoritfilmer) och litet blandad kompott med Sandra Bullock.

Snart är det dags att börja tänka på att adressändra igen. Längtar så mycket efter att få "komma hem" till Hallasvängen, men även efter att få höra litet från någon av mina jobb-ansökningar. Skall även skriva en ny ansökan till ett jobb som Kommunhandläggare i Trelleborg. De söker någon med samhällsvetarexamen, som har erfarenhet av marknadsföring och att arbeta med ungdomar... Det låter ju som ett perfekt jobb för den fd. PR-lagchefen från Kårhusrestaurangen, inte sant? Kunde inte förstå så mycket av vad jobbet gick ut på från arbetsbeskrivningen, men av det jag förstår verkar det vara ett självgående jobb och sånt tycker jag ju om. Skall sätta mig ned imorgon och fila på den perfekta ansökan...

För övrigt så har jag nu sett min slutlön från kvantum och jag säger bara... Wow. Fick DUBBELT så mycket som jag vågade hoppas på, men det är ju inte så konstigt med tanke på att det var en hel del semesterersättning. Den slutlönen tackar jag och bockar för. =)

/F over and out

3 kommentarer:

Martina sa...

Men, så bra att du fick mer pengar - då har du ju råd med en flygbiljett till Luleå! =)

Fia sa...

Hehe det är roligt att höra att ni saknar mig där uppe, men jag tror nog flygbiljetten får vänta ett par månader åtminstone. Pengarna skall jag ha tills jag hittar mig något jobb... =)

Martina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.