måndag, mars 10, 2008

14 dar i Skåne

Nu har jag varit skåning i fjorton dagar. Vad har jag gjort under denna tid?


  • Gått på Hem & Villa-mässa i Västra hamnen i Malmö (alldeles bredvid Turning Torso)
  • Läst ut tre böcker
  • Lärt mig hantera diskmaskinen, tvättmaskinen, torktumlaren
  • Lagat massor med mat
  • Tagit långa promenader (ofta upp för jättehöga kullar så jag kan stå å se ända till Turning Torso)
  • Varit två gånger till Trelleborg
  • Sökt massor utav jobb
  • Köpt tre par skor

Nu ska jag gå å läsa litet till...
/F over and out

4 kommentarer:

Martina sa...

"Läst ut tre böcker" - men jag tycker att det går lite dåligt med uppdaterandet av senast lästa böcker och senast sedda filmer! Såg ni inte en film i lördags som inte fått komma med på listan?

Fia sa...

Jag har ju redan läst belgariaden tidigare så jag tyckte inte det var något att skriva om.. =) och så har jag sett fantomen på operan tidigare också.. men jag kanske skall uppdatera det ändå så att ni ser att jag lever ;)

Chic Fatale sa...

Haha =), vadan dessa "nödvändiga" saker du lärt dig på lista nr 2? Tvättmaskinsvatten, chokladpapper och dammsugare? Underhållande lista att läsa måste jag medge dock =) Det var jättekul å prata med dig på feletonen idag förresten =) Miss U mylady. Kram

Fia sa...

Observera att lista nummer två skrevs med stor ironi... T:s kära mor har lite underliga idéer, och tvångstankar om att aldrig slänga någonting. Ni anar inte... =) Men hon är go och snäll så jag klagar inte! =)