söndag, mars 02, 2008

Jobb, jobb, jobb

Idag har jag sökt två jobb, ett genom Poolia (ett företag som söker en självgående kontorsadministratör), och ett genom AF (Malmö Universitet söker Studieadministratör). Vadan detta administratör, kanske ni frågar? Jo, det skall jag berätta för er. Det finns inga jobb som efterlyser samhällsvetare i skåne just nu, och detta är det jag kan tänka mig jobba som annars. Det är ju inte helt fel att sitta på ett kontor och administrera, en syssla som jag trivs mycket bra med. Jag har administrerat litet här i Oxie också, strukturerat min jobbsökarpärm och skrivit ut alla jobb som jag sökt på sistone (fem totalt). Är jag inte duktig så säg? =)

Nu funderar jag på att gå ut och gå litet i blåsten....

/Fia over and out

3 kommentarer:

Anonym sa...

ooh, administratör... det skulle jag också kunna tänka mig att jobba som.

Anonym sa...

Förresten, självgående, är det för att de ska slippa bära runt dig? =)

Fia sa...

Ha ha ha very funny =) Jag tror de menar att jag sitter ensam större delen av dagen och fattar mycket egna beslut... men det är något jag är duktig på.. =)