fredag, mars 28, 2008

Suiting up

Igår var jag som sagt i Trelleborg på jobbsökarträff. Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag skulle dit och göra, lärde mig ingenting nytt precis. Dock fick jag en del pointers på min ansökan till Navigatorcentrum vilket ledde till att jag - när jag kom hem - satte mig och arbetade som en tok för att förbättra den. Nu är den färdig, stoppad in i ett kuvert tillsammans med min CV och ett sött litet foto och skall postas när jag går på promenad, vilket jag ska göra efter lunch. =)

Nästa torsdag är det rekryteringsdag på AF, då ska jag göra som Barney (dvs suit up), ta med mig CV och ett personligt brev och ragga jobb hos Manpower, Proffice och Lernia. Om jag har tur tar de in mig på intervju... Vilket egentligen är jättejätteskrämmande, men jag ska förbereda mig noggrannt för alla eventualiteter så jag inte stakar mig och blir allmänt skämmig.

Idag är det för övrigt helg, och helgen till ära har jag rengjort och skurat kattlådan och platsen den står på... och så har jag dammsugit nedervåningen. Är jag inte duktig så säg? =)

/F out

Inga kommentarer: