lördag, mars 08, 2008

Har varit i Löddeköpinge idag på skopunkten och handlat (Mia, om du läser det här - titta bort!) tre par skor ett snyggt högklackat par, ett par vanliga promenadskor och ett inomhusgympa-par. Det blev inga utomhus-joggingskor för jag behöver köpa några som är riktigt bra dämpade och formade precis för mig så att jag sparar på knäet, och HÄ KÅST PENINGOM (som de säger i Älvsbyn).

Efter shoppingen åkte vi till Lödde krog och åt biffplanka (yum yum) vilket innebär att jag ätit ute två gånger denna vecka eftersom jag och T firade hans första vecka med middag i Malmö igår. Börjar lukta slöseri med pengar här, men vad göra?

Ikväll har vi sett på How to lose a guy in 10 days (mycket pinsam film) och Andra Chansen. Tyckte om deras bond-anspelning med Lasse Berghagen och Anna Book som skurkar. =)

Nu ska jag läsa lite Eddings innan jag går å nannar.

/Fia over and out

5 kommentarer:

Martina sa...

Ringde ni in och röstade då? Det gjorde jag. Jag har blivit helt förstörd av schlagermaffian - nästa år kommer jag antagligen också att göra detaljerade analyser av alla låtar =).

Sooz sa...

Bahaha! Det sprider sig *gnuggar nöjt händerna*

Fia sa...

Åh nej, Schlagermaffian has got to you too! =) Jag tyckte att Ola var rätt så bra - vilken tyckte ni var bäst?

Martina sa...

Nordman och E-type & The Poodles... jag gillade Therese Anderssons ballad också.

Fia sa...

Jag tyckte Therese sööög... =) Och Nordman med, fast jag brukar gilla hans musik. Blev besviken faktiskt!