söndag, mars 30, 2008

Motormässa med medföljande mastig middag

Ser ni hur jag fick till det där?

Idag har det varit full rulle från morgonen då jag aktiverade mig tidigt genom att springa och handla fil, till förmiddagen som jag spenderade med att tvätta, eftermiddagen som spenderades på Motormässan (där jag hittade många fina bilar som jag vill köpa om jag någonsin blir rik) och middagen som åts på den underbara resturangen Jensens Bøfhus (där de serverade kött i alla olika former och storlekar med hur mycket sås och potatis som man vill till), med efterföljande kväll i där mer tvättande gjordes. Jag känner ett stort behov av ett torkskåp just nu, för hela vårt sovrum ser ut som en italiensk gränd... men jag får lov att klara mig i 16 dagar till.

Imorgon börjar en alldeles ny vecka med alldeles nya saker som händer. Den viktigaste saken är dock rekryteringsdagen på Trelleborgs arbetsförmedling. Jag måste därför ägna litet tid åt mig själv veckan som kommer. Kanske putsa upp fjädrarna litet... färga om håret, göra ansiktsmask och rensa porerna litet. Fixa naglar och fötter... (Ja, jag vet att det inte syns hur mina fötter ser ut, men JAG vet ju hur fula de är och det stör MIG, period.). Ska bli kul att fräscha till sig.

Sen kan ju inte den framtida ägaren till denna Lamborghini Gallardo Superleggera se ut som ett fågelbo heller. Det skulle skära sig något fruktansvärt, tycker ni inte det?



/F over and out

Inga kommentarer: