söndag, april 29, 2007

En sak...

Det har kommit till min uppmärksamhet att en väldigt (hmm, how shall I put it...) otäck... eller motbjudande... eller helt enkelt rätt så homosexuell... bild (kan man kalla det för en bild) /styggelse finns utlagd på nätet, på denna styggelse finns det en man jag tidigare skulle kalla... Ja, vi kan ju lämna hans namn utanför det här. Låt oss bara säga att han numera går under namnet: Gayboy.

Låt mig bara klargöra att jag aldrig under några omständigheter skulle vara så elak mot denna människa att jag skulle lägga ut den "bilden" på min blogg. 
Jag övervägde det men kom fram till att min blogg var för vacker 
för att smädas med denna bild. Det i sig skulle alltså vara en styggelse.

Däremot så finns bilden här, om det är någon av mina läsare som inte har samma *höga* moral som mig och absolut nu _måste_ se styggelsen.

Jag säger bara en sak. Skäms på er!

/F out

5 kommentarer:

Sooz sa...

mmm... hårigt. *flin*

Fia sa...

Very =)

Anonym sa...

hehe, årets bild. ja jag har låg moral tydligen ;)

Fia sa...

Truly you have. Skäms på er allihopa! =P

Anonym sa...

?!? Vad i helv!!! Du din Judas! ;)