torsdag, augusti 07, 2008

Utläst Martina-kod

Förutom att jobba och söka jobb har jag även läst ut Martina-koden. Första responsen jag kände efter det var färdigt var "Jag vill aldrig skaffa barn!", andra var "Vilken urkass mamma hon är!" och tredje var "Men hon skriver mycket mycket underhållande och jag kan lära mig något av att läsa fler av hennes tragiska verk..." Jag kom över responsen om att aldrig vilja ha barn. Jag vill ha minst ett, kanske två och högst tre. Tror två duger fint om det blir en av varje. Men inte ännu, inte på många många många många år.

Nu läser jag Tamara McKinley - Stormblomma. Det är en familjesaga med många återblickar, och den påminner litet om Emma Harte-serien (Något för dig mamma!). Ska läsa den sedan den andra boken jag köpt med henne, vad den nu heter.

Snart är det dags för att åka till jobbet, ser fram emot det!
/F over and out

Inga kommentarer: