torsdag, augusti 21, 2008

Fiax3 och inredning










Ifall ni har glömt hur jag ser ut! =)

Idag har jag tackat ja till jobberbjudandet "Administratör" (heltid, 8 veckor) med möjlighet att bli teamleader. Kommer vara på samma område, via ett annat bemanningsföretag, som konsult för ett annat tekniskt företag som heter Logica. Börjar vecka 37 och arbetar alltså fram till sista oktober. Kommer bli rätt så långa dagar eftersom jag pendlar, men jag börjar bli van det nu.

För övrigt så har vårt hem drabbats av dålig feng shui. Vi har ju köpt nya soffor och fått ett nytt soffbord, vilket innebär att vi nu har 3 soffor, 2 soffbord, 3 skrivbord och 2 matbord (och sju omaka stolar). Vi kommer hyra ett släp i helgen för att bli av med bråtet som tynger ned energin i lägenheten, "så att de kinesiska andarna blir glada" (som T sa). Sen är vi rätt så nöjda en liten stund i alla fall. I framtiden så vill vi dock investera i ny bokhylla, ny tvmöbel samt var sitt nya skrivbord. Jag funderar på det här skrivbordet eller någonting liknande. Som ni förstår går vårt hem i vitt, och för att det inte skall bli för sterilt kommer vi antagligen ha mörka detaljer till (mattor, gardiner, tavlor). Det kommer bli sååå fiiint såå!

/F over and out

2 kommentarer:

Chic Fatale sa...

Oh no the terror, dålig feng shui... I´m melting ;)

Fia sa...

Seriöst så måste det vara det för det känns som om vi håller på att drunkna i möbler...