fredag, augusti 08, 2008

Finally...

...en ansökan till som uppmärksammades. Jag fick ett samtal idag (på mobilsvar) från Navigatorcentrum som ville att jag skulle ringa tillbaka. Jag hade tyvärr inte hört det och kollade inte av svararen förrän nyss, så... Jag får helt enkelt ringa tillbaka på måndag och hoppas att de ännu är intresserade då. (Självklart är de det!)

Enda problemet är att det är en visstidstjänst på tre timmar om dagen, fast å andra sidan är det mitt i smeten i Trelleborg... Vilket drar bort massor av pendlingskostnad. Får helt enkelt höra vad de har att erbjuda!

/F over and out

3 kommentarer:

Minellie sa...

Det var en bild på kattmamma Harriet o alla 5 kisseungarna som diade (pälshög med andra ord) =)

Kissebilder kommer på bloggen inom kort ;)

Anonym sa...

Tjaba! Skulle bara säga att jag har bemästrat konsten att baka Morotskaka. Men det är juh folk som har flyttat till skåne så man kan inte visa upp den för dem =P

-MrC

Fia sa...

Liza: Tittade på din blogg... vad söta de var!! =)

MrCrazy: Wow, vad duktigt! (Du får skicka en bild av den eller något...) Jag bakade chokladrutor igår och började faktiskt tänka på dig och boel då... på något sätt förknippar jag er med bakning... hur kommer det sig?! Hoppas allt är bra iaf, kram!