fredag, augusti 15, 2008

Give me something to sing about...

Dagen har varit jättehektisk från stunden jag klev ur duschen och insåg att jag duschat en kvart för länge och var tvungen att rusa till bussen. Jobbet var jättekul och trevligt som vanligt, känner mig verkligen uppskattad där och Carina har sagt att hon tycker det är synd att jag inte kan få fortsätta och att jag är duktig (jag gillar Carina!). Har fått fler uppgifter också, har kopierat till OH inför ett stort möte och hämtat gamla fakturor i arkivet. Det var i princip inte en lugn stund och det var mycket skönt eftersom jag trivs med intensivitet.

Efter jobbet åkte jag buss hem och hämtade ut ett nytt busskort som gäller från nästa vecka, och sedan sprang jag hem för jag hade en tvätttid å passa, sen var det dags för mat och nu andas jag äntligen ut... Men eftersom det är tråkigt att sitta still tänkte jag att jag skulle komponera en egen lista å se om någon snor den... (snälla gör det!)

1. Om du kunde få en fulländad egenskap, vilken skulle det vara (våga vägra perfekt kropp)?
= Den perfekta sångrösten

2. Vad anser du är pricken över i:et vid en god måltid?
= Bearnaisesås

3. Vilken sång vill du skall spelas till minne av dig (morbid, men alla har väl haft den tanken)?
= Jane Siberry - Calling all angels

4. Vad är du arg över, just nu?
= Min bristande uppkoppling, min tråkiga sambo, att jag inte har råd att köpa mig själv någonting ö.h.t, att min sambo aldrig unnar sig den där x-boxen.

5. Vad är du glad för, just nu?
= Att jag har en uppkoppling hemma över huvud taget, att jag är uppskattad på Onrox, att jag får sovmorgon på måndag

6. Vad har du läst/läser du/skulle du vilja läsa/planerar du att läsa just nu?
= Läser Tamara McKinley - Matildas Sista Vals

7. Vad har du sett/ser du/skulle du vilja se/planerar du att se just nu?
= Skulle vilja se NCIS från och med säsong fem avsnitt 12, H.I.M.Y.M s03 e03 och frammåt, Bones - Baby in the Bough och framåt (fast den kommer på tv på söndag).

8. Vad glömde du senast?
= Att jag hade tvätt i tvättstugan

9. Vad åt du senast?
= Kyckling med dinkel och bea

10. Vem saknar du just nu?
= Mamma och Martina (Mia saknade jag igår, idag är det Martinas tur)

11. Vad är en laxask?
= Bra fråga.

12. Vad saknas i denna lista?
= Vet inte, men någon annan kanske vet?

Inga kommentarer: