tisdag, augusti 26, 2008

Bad-mouth och arbetsmoral...

I ett par dagar har jag haft ilande tänder och tänkt "Äsch, nu har jag fått ett hål!"

Igår sved det till i gommen då jag åt mat och jag tänkte "Aj, nu brände jag mig."

Idag kände jag någon tjock slemmig vätska i näsa-hals-gången och då började det ringa en klocka hos mig... En och en verkar dessa symptom helt oskyldiga. Ilningar i tand. Bränn-blåsa. Litet halsslem. MEN... om man lägger ihop dem... vad får man då?

Jo, förkylning på G!

Nu svider hela munnen så jag gissar att jag har munnen full av förkylningsblåsor, samt att halsen känns tjock och kroppen öm. Undrar om det här är en sån där mesig halvdan förkylning eller om jag kommer åka på fetförkylning. Hoppas det är en fetförkylning, och att den blossar ut till fullo nästa vecka då jag är ledig från jobb så jag slipper gå miste om lön.

För övrigt fick jag ett samtal idag från Studentconsulting-Christoffer som undrade om jag inte ville sjukanmäla mig från mitt nuvarande jobb och komma och vara sekreterare-för-en-dag åt en kvinna på företaget som jag skall börja på nästnästa vecka. Jag svarade att om jag skulle sjukanmäla mig så var det nog på riktigt, och att jag kände att jag ville vara lojal mot Onrox och vara kvar veckan ut, de har rätt så mycket just nu så de behöver verkligen mig.

Snacka om att jag tycker om mig själv som är en sådan duktig tjej med hög arbetsmoral. Önskar att alla skulle ha så hög moral...=)
/F over and out

Inga kommentarer: