lördag, augusti 23, 2008

Changes

Nu har jag sagt hejdå till mitt gamla skrivbord, vårt gamla köksbord, vår gamla soffa och soffbord. Lägenheten känns helt plötsligt större och luftigare, feng shui-andarna är glada!

Som ni ser har det skett lite förändring här i bloggen med. Ny bloggbild (som föreställer Ale Stenar bortanför Ystad), den jättetrevliga nya funktionen "Blogglista" så jag kan se om ni skrivit några nya inlägg. En del har inte skrivit på fem veckor (!!). Illa, illa... För att inte glömma mitt nya bildspel med alla bilderna som någonsin blivit uppladdade på bloggen. Förstår inte varför den visar om en del bilder hela tiden, men bildspel kan vara lite knepiga.

Jag har även gjort om litet på min nya bokblogg, och har även uppdaterat med veckans kulturfyra så gå in och kika och säg gärna att ni varit och hälsat på.
/F out

Inga kommentarer: