onsdag, april 09, 2008

Ynk...

Whoah! På kvällen efter intervjun verkade det som en hel del spänningar släppte sig och jag insjuknade i en rätt så vidrig influensa. Jag har legat ner i två dagar och haft hög feber, frossa, rinnig näsa och svårt att andas, vilket jag verkligen inte var beredd på. Det värker i princip ÖVER allt, speciellt i korsryggen, och hur jag än ligger så kan jag inte få en bekväm ställning. Mest av allt önskar jag att min mamma kunde vara här och ta hand om mig, men i brist på det så försöker jag ta hand om mig själv.

Men vet ni vad? På ett sätt känns det skönt att få vara sjuk. Att få ligga ned och göra Ingenting Alls, mysa med katterna och bara läsa. Och när jag tröttnar på att läsa, ser jag något på TV. Att jag först nu orkar sitta och skriva är väl ett tecken på att jag sakta men säkert blir bättre, mina ben darrar inte när jag går som de gjorde igår ialla fall. Men om jag gissar rätt så är den här influensan rätt så seglivad, så räkna inte med att få så värst mycket respons från mig dagarna som kommer. Och föresten, det är ingen idé att ringa heller eftersom jag tappat rösten.

Nu ska jag in i dimman igen...
/F out

2 kommentarer:

Minellie sa...

Stackare... Sjuk är inget kul även om det kan vara skönt att för en gångs skull få vara sjuk utan dåligt samvete över att man inte kan plugga, jobba eller allt annat man nu borde göra.

krya på dig!!

Fia sa...

Jo just den biten är rätt så skön.. Jag har dock börjat piggna till mer idag och imorgon är jag säkert helt feberfri. Förhoppningsvis. =)