måndag, april 07, 2008

Intervju avklarad!

Det gick jättebra och det var absolut ingenting att vara nervös över. Min intervjuare var en ung, trevlig tjej, och skulle vi ha träffats under andra omständigheter tror jag vi lätt hade kunnat bli vänner. Hon frågade mig de standardfrågor som brukar komma upp och jag svarade utan att krångla in mig eller ge för långa svar - vilket gjorde mig jättenöjd över mig själv. Jag var proffessionell och sansad... ibland får jag mina stunder! Nu hoppas jag bara hon ringer och säger att hon har ett jobb åt mig. *håller tummarna* =)

Under tiden ska jag fortsätta söka jobb själv, och så har jag tänkt gå förbi Malmö kommunhus samt IM (Individuell Människohjälp) någon dag och lämpa över min CV. Hade kunnat göra det idag men jag var inte precis utrustad för att gå långt (höga klackar).

Nu känns det VERKLIGEN som det har rullat igång för mig!
/F over and out

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena gumman!!

Under påsken sov vi i stugan och inte hos mormor.. det var tre små barn i hennes hus och det är tillräckligt för att fly undan så att morgnarna blir lugna ;)..
Kul att höra att jobben börjar rulla på och alltid lika intressant att läsa om hur skånevardagen fungerar... hoppas att du får jobbet!! puss och kram

Anonym sa...

Hej!

Det är i Piteå och jag ska jobba 6 veckor där! Nu håller jag på att söka lägenhet för fullt så jag hoppas att jag hinner få tag i någon bra tills juni eller juli. Har du hört något om jobbet än? Kram

Fia sa...

I piteå, vad skojsigt! Jag hoppas du trivs bra. Angående intervjun så var det inte för ett specifikt jobb utan det var en allmän intervju så att de vet vilka jobb de ska söka åt mig. Om 2-4 veckor hör de nog av sig... =)