måndag, april 14, 2008

Extranyheter.

Glömde ju säga att idag har sju veckor gått sedan vi anlände i skåne. Imorgon går jag till banken och fixar med lägenheten, sen ska vi kika på den och se att den är städad och på kvällen kanske vi börjar flytta in lite saker annars börjar vi i helgen. Det känns JÄTTEKUL att äntligen få komma hem till min egen lägenhet. =)

Vidare så har jag också fått ett samtal idag från en tjej som börjar bli en riktig favorit hos mig. Hon är en handläggare på AF och var den första jag träffade då jag kom dit, hon som skämtade om att jag borde jobba på AF (om ni kommer ihåg). Idag hörde hon av sig för att de har lämnat ut mitt nummer till en arbetsgivare i Trelleborg som kanske hör av sig till mig och vill ha in mig på intervju (!!). *Självklart* sa hon inte vilken arbetsgivare, och eftersom hon talat in ett mobilsvar och jag upptäckte det för sent så kunde jag inte ringa och fråga... får göra det imorgon. JÄTTESPÄNNANDE! =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hello!

Hoppas på att det är ett bra arbete som din A-förmedlare ringde om och att du får komma på intervju! Update me later :)

Kram kram.

Anonym sa...

Hej tjejen!

Vad spännande med den nya lägenheten och hoppas att dom ringer dig om intervjun! Puss och kramis =)