tisdag, april 22, 2008

Färdigslipat

Igår slipade jag färdigt väggar, lister och så målade jag trekvartslisterna vita. Därmed har jag färdigställt sovrummet inför takmålande/latexfogande/spacklande och medföljande tapetsering. Just nu finns det inga småsysslor för mig att göra där förrän det ovanstående är fixat, därför sysslar jag just nu med jobbsökande och välförtjänt slappande. Eftersom jag började arbeta så intensivt direkt efter jag haft influensa har jag nog överansträngt mig en gnutta.

Eventuellt kommer vi ikväll åka till Coop Bygg där de har billiga tapeter.

Nu har också sommaren slagit till här nere, och nästa blomma som stigit upp i rabatten är tulpanen. Skall försöka få en bild av en fin tulpan, om jag kan låna en kamera av någon (tror jag behöver investera i en sådan någon gång längre fram).
/F over and out

Inga kommentarer: