torsdag, augusti 30, 2007

Lite slött emellanåt

Imorgon kommer bli en såååå jobbig dag! Då måste jag vara ledig, gå och dagdriva och shoppa höstjacka... =) Kanske sova till 10 (vilket är sent nu för tiden), se på två avsnitt Våra Bästa År (jag skäms), skriva litet (men inte på uppsatsen som en duktig person skulle ha gjort utan på annat roligare stuff), pilla naveln, skriva blogg om absolutely nothing och....

Ja, ni förstår säkert vart jag är på väg med det hela.

Denna vecka jobbar jag faktiskt heltid, så jag tillåter mig själv att ha litet slöttemellan åt. Sådeså. Det ÄR rättvist.

Nu ska jag nog göra något o-produktivt i en halvtimme å sen gå å nanna kudde.

/Fia over and out

2 kommentarer:

Nina sa...

jag letade lite och hittade länken: http://morph.cs.st-andrews.ac.uk//Transformer/index.html

hittade du någon höstjacka?

Fia sa...

Tack! Jo jag har hittat en snygg jacka faktiskt, svart skepparkavajliknande, ganska lång och med hög krage. Me likes very much! =)