tisdag, augusti 21, 2007

Ajaj

-Pain! Great Pain!

Vad som började som träningsverk efter brännbollen (åtminstone så trodde jag att det var det) har nu sträckt sig till gnolande smärta. Ända från revbenen, till ryggen. Så fort jag rör mig. Känner mig sjuk, tror jag har fått någon infektion eller inflammation i kroppen som satt sig på revbenen. Eller så är det bara träningsverk, men av dess like jag aldrig skådat förut.

Skulle kunna vara träningsverkens überkejsare av universum. Men samtidigt - får man träningsvärk i revbenen av att spela brännboll? I think not! Kul var det i alla fall, men när jag kom hem så var jag utslagen för resten av kvällen. Kan ha varit första symptomen på min "sjukdom" (om jag nu är sjuk). Isåfall kommer den jäkligt lägligt till då jag ska skriva färdigt min uppsats. Bloody uppsatsjävel. *mumlar argt* Vill hellre skriva andra, mycket mer roande saker.

Nu tror jag att jag dog... Aj aj. Återigen: Pain!
/Fia over and out

5 kommentarer:

Sooz sa...

Det kan vara en låsning eller en sträckning. Allt som påverkar revbenen påverkar hela överkroppen. Om det håller i sig skulle jag gå till en kiropraktor - jag rekomenderar min men det kan vara svårt att få tid. Länk finns i min blogg.

Fia sa...

Nu vet jag inte hur en låsning eller sträckning känns, men jag tror inte riktigt det är det. Jag ska nog avvakta och se om det inte blir bättre, jag tror det släppt litet sen igår...

Anonym sa...

hahahaha.. sorry.. hahaha... hmm... jaja.. eh.. men kul var det =) att spela brännboll menar jag =)

Louise sa...

Jag tror bara du har sträckt dig, har träninsvärk eller så har en nerv klämts. Ta det lugnt. Men går det itneöver om några dagar är det nog ändå bäst attgå till farbror doktorn...och då menar jag INTE Tommy! :D
Föresten..för att göra dig glad såska jag berätta att jag kommer up till Luleå den 7/9. Ska redovisa exjobbet den 10/9. Så mellan alla förberedelser och pratandes med lärare vill jag minsann dricka en massa KAFF OCH SPELA KORT!!!

KRAM

Fia sa...

Jaaaaaaah! Gud vad kul! Absolut att vi ska träffas å spela massor av kort och dricka kaff! =)