torsdag, augusti 23, 2007

Happy B-day!

Idag fyller Aska och Sota tre år. Tänk att tiden går så fort! Jag kommer ihåg när jag fick hem dem till mig, då var de så pyttesmå med stora, rädda ögon....












Sen blev de lite större och man började märka att här fanns två kattsyskon med helt olika personligheter...

Den ena busig och social... Den andra blyg och snäll...

Men båda älskar att mysa.. =)
Ibland med varandra.... Men ibland blir det lite för mycket.... =)


Kan ni förstå hur mycket jag älskar dessa två pälsbollar?

/Fia over and out

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, blir det fika då? =)

Fia sa...

Det blir nog inget fika, men du kan få bullar om du kommer förbi. Jag har massor av dem. Du kan ta med dig tårta också ;)

Anonym sa...

tårtan är tyvärr slut (vi tog med den till förfesten hos jara igår), men vi kan nog komma förbi lite senare och äta bullar =)

Fia sa...

Mmm, det vet jag inte, Tommy kom just hem och ska väl plugga, antagligen. =/