onsdag, augusti 22, 2007

Så brutalt tråkigt...

...man kan ha. Har *äntligen* fått tummen ur och börjat att revidera min uppsats, Mänskliga miljörättigheter. Men efter att jag gått igenom min lärares "anteckningar" känns det bara mer förvirrande. Understrykningar och incirkulationer men inga kommentarer förutom ett par på baksidan av pappret. Försöker desperat komma ihåg vad det var han sa till mig när jag gick för att hämta pappret. Jo, visst ja. Någonting om att min opponent hade flera bra poänger och att jag kunde ta hans kommentarer som hjälp. Så med andra ord sa han "jag ids inte läsa igenom den här, kolla vad opponenten har klagat på och rätta till." Så jag gör det, sitter å kollar igenom allting opponenten skrivit. Vissa saker har han en poäng med, andra grejer tycker jag bara är idiotiska.

Inte mycket till hjälp alls.

Tur att jag är ledig ända till söndag, kommer nog ta ett par dagar innan jag får rätsida på denna mifforevidering. Har en känsla av att lägenheten kommer bli skinande ren under tiden...

/Fia over and out

Inga kommentarer: