tisdag, augusti 14, 2007

Miau?


Crazy cat, crazy cat, what am I feeding you?

Katterna springer runt i cirklar i cirka 100 km/h. De har hittat sin long lost pal Mr. Plastråtta, och nu ska han förintas från jordens yta. Rätt så gulligt att se dem slita den upp och ned från soffan, utkämpa episka slag och göra jump-attacks som skulle få till och med en levande råtta att känna sig rätt så död... Bästa tricket jag såg idag var Sota som skulle göra en "ambush" på den stackars råttan och plötsligt hoppade fram med alla fyra benen i attackposition. Hur kul som helst att se på... önskar än en gång jag hade en kamera. Men ni får nöja er med bilden ovan.. =)

Nu ska jag å jobbe! Bara 5 och 1/2 timme idag. Rätt så sweet det.

/Fia over and out


4 kommentarer:

Martina sa...

Nånstans har jag en pytteliten mini-digitalkamera som jag fick med när jag köpte Narnia på dvd... ska försöka leta fram den och dess tillbehör så kan du få den (om jag hittar den överhuvudtaget).

Fia sa...

Det vore inte så dumt det... =)

Anonym sa...

Jag har hittat allt utom instruktionsboken (den måste ha åkt ut när jag rensade på skrivbordet för nån vecka sen), och av nån anledning så får jag nite igång kameran. Den fungerade när jag fick den men det kan ju hända att batteriet tagit slut, eller nåt.

Fia sa...

Men jag kan ju köpa nya batterier å se om den funkar... =)