onsdag, augusti 29, 2007

Älsklingens sista tenta

Just nu sitter älsklingen och skriver vad som förhoppningsvis kommer vara hans sista tenta. Håller tummarna! Samtidigt inser jag att jag måste fortsätta revidera min uppsats från helvetet, så jag kan få min utbildning. Det är *såå* nära. Så fort vi har fått våra examen:ar kommer vi kunna flytta och slå oss till ro någonstans söderut, skaffa välbetalda jobb och nya garderober (I wish.)

På tal om drömmar...

Inatt drömde jag att vi skaffat oss en 14-rumslägenhet. Den var stor som ett slott och supersnygg.. och M och D kunde komma och bo hos oss när de ville. Men sen hittade jag ett rum med farliga robotar och det var ju inte så kul. Men förutom det var drömmen jätterolig.

Nu har jag snart druckit upp mitt kaff'' och ska slänga mig i vår mögeldusch. M hintade på icq något om blomsterlandet, och för er som känner mig så vet ni ju att jag inte kan hålla mig borta från sådana....

/Fia over and out

Inga kommentarer: