onsdag, juni 20, 2007

On top of things...

Höhö...

Tredje dagen på jobbet har för övrigt gått utmärkt. Det märks att jag har jobbat extra där hela året, alla känner mig och är glada att jag jobbar med dom i sommar. Och så frågar alla rookisar mig hur man gör massor med saker.. =)

Under året som gått då jag jobbat extra då och då har jag också lärt känna en massa människor utöver kassapersonalen, och det hjälper en ju alltid att komma in i gänget bättre. Det har även varit stor "Världen-är-liten"-faktor eftersom många jag känner på kvantum har samma bekanta som mig, går på universitetet, är kusin eller mamma till någon som jag känner.

Förutom kvantum så lever jag och frodas... Lyckades fixa min hörapparat igår så nu är jag inte längre döv. Vidare lyckades jag även med att vara en god hona som diskade och tvättade. Jag har fortsatt att vara en god hona idag och lyckades ha maten färdig åt herrn när han kom hem från jobbet. Han var mycket imponerad!

Andra saker som frodas är:

  • De nyinköpta blommorna på min balkong
  • Dammråttorna
  • LosT:s unibrow (Mouahahaha!)
High Five!
/Fia Out

Inga kommentarer: