söndag, juni 17, 2007

Midsommarfirande!

Tänkte slå ett slag med djungeltrumman och se till så att alla förstår att jag nu har lyckats boka basecamp 1 för fredagen den 22 juni och att de tillfrågade (så jag nu inte råkar bjuda in hela internet) är välkomna dit på kvällen.. tid tror jag vi återkommer till senare, men jag skulle gissa på att grillningen börjar efter sex någon gång. Knytkalas är midsommaraftonens tema, så jag hoppas alla som tänker komma tar med sig något att grilla, och dryck. Och plasttallrikar och sånt, om ni skulle känna att ni behöver det..

Vi har två grillar här, men behöver sponsring i form av kol. Om någon känner för att ta med ytterligare en grill så skulle det nog inte skada heller. Jag tänkte också göra två flugor på
smällen och bjuder på lite fika till efterrätt eftersom jag fyllde år för drygt en vecka sedan, men bekymra er inte med att ge mig några presenter, jag försöker bara få en ursäkt för att få baka och äta gott. =)

Vad jag däremot skulle uppskatta är om någon tar med sig ett kubbspel... =)
/Fia

6 kommentarer:

Sooz sa...

Vi har ett kubbspel och myggspiraler sen kan det ju vara en tanke att kanske inskaffa några engångsgrillar som reserv. Kol har vi tre påsar av i bakluckan på bilen så det löser sig också.

Fia sa...

Perfa, det kommer bli jättetrevligt! =)

Mike sa...

Med knytkalas menar du att alla tar med sig mat till en själv? eller att man ska ha med nån maträtt åt alla?

Jag skulle gissa att du menar det första alternativet....

Mike sa...

va inget svar på denna även fast du svarade på den andra???? =(

Fia sa...

Sorry mannen! Jag är ju en upptagen flicka.. ;) och jo jag menar ju att man ska ta med sig egen mat.. Var kanske lite felformulerat.

Mike sa...

ok, då hänger jag med... Tack för förklaringen.... =)