måndag, juni 04, 2007

Leaving on a jetplane..

Nu har jag bara lite ärenden att fixa, sen bär det iväg till Malmoooee. Min gissning är att jag kommer vara som en strandad val där, norrbottniska är som valspråk jämfört med skånska.. =)

Ska bli SKIITKUUL med semester, speciellt för att jag kommer se vart ponken växte upp, få träffa hans mamma och syster, hans bästa vän. Är lite nervös, jag menar, tänk om de inte gillar mig! Dom kanske tycker att jag luktar illa? Man vet ju aldrig...

Men hur som helst, Tommy har börjat rota fram sajter att besöka och saker att göra så jag tror vi kommer ha fullspäckade dagar där nere. Kommer inte bli någon avrapportering medan jag är där, när jag är på semester så är jag på semester från datorn med. Hoppas alla kan klara sig utan mig ett litet tag!

Nu - fixa massor med saker innan det bär iväg...
/Fia over and out

6 kommentarer:

Martina sa...

Men du har ju iallafall en massa duschcreme och bodylotion i händelse av att du skulle lukta illa...

Fia sa...

Jepp... duschcreme och body lotion och dagkräm, nattkräm, solkräm, pealing kräm, scrubkräm, fotkräm, handkräm, hand&kroppskräm... krämigt värre! Men vad händer om det inte är nog? Jag menar, all min krämighet kanske inte kan dölja det faktum att jag luktar bajs... Tommy säger det iaf! =/

Louise sa...

Hej bajsfia!!! ("men vad gör hon? Hon lägger bajs i maten. Aj aj aj, det här var inte bra!")
Hur länge ska ni vara här nere i södern?? Kör förbi mig i götet så kan vi ta en fika vet ja! Jag tar mig alltid tid!!!! Och så kan jag kontrollera att du inte luktar bajs också! Du ska inte lita på Tommy. Killar vet inte bäst! :D Min karl glömde kläder här...så man ska inte lita på allt de gör eller säger!! ;D

Anonym sa...

Så roligt, du åker till reservdanmark och lämnar kommentarsfunktionen åt sitt eget öde...

Har jag förresten berättat att jag inte fick PRAOA som seriemördare på kommunen den här veckan i allafall, och därför måste skaffa mig praktisk erfarenhet som kommentator?

Anonym sa...

Hmmmm.... det värsta är väl ändå inte om dom inte gillar dig, du kan ju alltid åka hem igen. Värre är om du inte gillar dom och måste dras med dom resten av livet ;O)

Minellie sa...

Grattis grattis... snart vuxen på riktigt ;)
Blir det fika när du kommer hem?

Hoppas ni har jättetrevligt på semestern o att du & familjen kommer bra överrens!!